Tuesday, October 13, 2009

temanku guruku jua

Puan Norainum Abdullah ,sekampung dengan CT Norhaniza...
Mengajar Geografi tapi hebat bab intenet
Antara teman yang suka membantu walaupun usianya jauh lebih
muda tapi rasa macam kawan jee....
tapi kini dah naik status dah jadi guru pada yang senja
macam kelas dewasa masa dulu2...

Antara jasanya.....
jeng...jeng...jeng...
terciptalah blog ini....

Dah lama, 2 tahun lepas ke tahun lepas
dia tolong buat email,ajar lagi...
tapi tentu dia kecewa kerana aku tak reti nak guna
aku rasa bukan aku lemah tapi
tak pernah guna jadi lupalah(helah bela diri)

Satu lagi perkembangan
Aku/kami(hehehe) jumpa blog si bongsu
apa lagi bermaharajalelalah kami
ampunya diri diam...
dia penakut...jadi bila tahu kami
jadi gang 007 dia mula slow...sloww

kami pula dah "terkena" virus blog
mula cari jalan nak buat blog sendiri
SEbenarnya mula2 anakanda Nazirol dah
ajar tapi belum betul2 tahu dia dah balik Dubai
kira belajar tahap tadikalah tu(TQ yol..)

Belajar pula dengan anakanda Izzat
Dia ajar tapi agak sibuk...
tak bolehlah belajar dengan anak
sendiri asyik nak ajar jalan pintas jee..
Tapi berguru hingga tahap UPSR kot

Aku tak boleh kalah
Cari guru lama
temanku,adikku,guruku...
masa free soksip soksip kat meja dia
hingga ada yang curiga
main game kee....
heee kami tak buang masalah...
inhouse......

dia ajar hingga aku dah dapat hobi baru
dah boleh meluah rasa ...

Terbaru ...
Aku ulangkaji buka email,hantar email(hal PTK)
ooiiii aku dah boleh....
TERIMA KASIH DAUN KELADI NUN...
walaupun dia tak baca...
aku rasa lega dapat meluahkan

juga terima kasih kepada SEMUA pakar rujuk
yang sudi melayan tak kira masa...
heeee ajarlah daku,bimbinglah daku....

5 comments:

kaktus pelajar rajin said...

belajar le banyak2 dengan cikgu nun..nanti ilmu kita kongsi bersama. Tak de le asyik kopi blog adik nor je...hehe..

Unknown said...

heee pasti....

chalk is talking said...

hahaahha..
owhhhhhhhhh~~
rupe2nyer begitu yerrrrr...
oowhhhhh~~~~~
rupe2nyer jd gang 007 yer..
Owwwwwhhhhhhhhhhhh~~~~~~~~~
hahahahah

iris said...

cikgu nun pasti bangga dgn mawar..

Unknown said...

mawarpun bangga dg cikgu nun