Monday, October 19, 2009

PTK oh PTK

Aku masih ingat awal tahun ni Sumarni telefon,tanya sama ada aku
nak daftar PTK 48 tak.Nak jawapan masa tu juga.Aku tak pasti lalu
aku kata daftar jelah dulu.Kalu tak ready ,batal kemudian.Tiba-tiba
beberapa hari sebelum raya aku terima surat- PTK pada 26 - 30.10.2009.
Aku tak pasti nak gi ke tidak sebab waktu tu banyak kerja dan hal
yang perlu diselesaikan.
Aku buat jugalah esei.Alhamdulillah tiba-tiba seorang teman dari
utara yang juga akan menghadapi PTK fak bahan public speaking
untukku.Terima kasih Pah tapi tajuk tu agak berat.Tak pe aku
cuba je lah.Hafal berabuk hingga anak-anak pun kagum(mungkin...)
Itulah anak-anak,untuk berjaya bukan senang.Mama yang tua ni
pun terpaksa bertungkus lumus.(Selingan)

Ramai sebenarnya yang beri sokongan dan bantuan:
1.Pengetua : Tanpa diduga suatu hari pengetua memberi taklimat PTK
Seperti orang mengantuk disorongkan bantal
: Aku juga meminta panduan dan pendapat darinya walaupun
malu-malu
2.En.Rauhi : Pengetua MCKK , dengan takut-takut dan
malu-malu aku hantar email dan call dia.
Alhamdulilalh dia memberi respon yang baik.
Terjawab beberapa persoalan.
3.Pn.Norainun:Tempat aku merujuk,mendapat keyakinan dan
untuk pengesahan.
:Ajar balik buka dan hantar email
:Beri kekuatan untuk hubungi En.Rauhi

Ramai lagi......
Terima Kasih semua.....

No comments: