Sunday, February 19, 2012

wanted

Dikehendaki....dicari....diburu
bukan kerana bersalah
tapi kerana dirindui....disayangi

comel tak?
pastilah comel kan?
tambah lagi nampak anggun dan bergaya
malah keayuanya begitu terserlah
dengan menutup aurat.


BELIAU milik si comel ini(dulu)
milik si gadis ayu(kini)
jejak kasih sedang dilakukan
penyiasatan juga sedang dilaksanakan
serta merta di sekitar Lembah Kelang
demi prihatin pada pemiliknya


kerana si gadis manis ini telah membuat rayuan
sedutannya berbunyi:

Tolonglah selamatkan beliau.
Jika beliau besembunyi di rumah anda
-anda tolong pulangkan beliau kepada saya.
Sudah lama kami terpisah dan saya harap beliau masih selamat.
Rindu. Uhuk~ Sekian terima kasih. :'(


Tumpang tanya(berbisik)
siapa yang hadiahkah?
hihihi
ada kenangan?
ada sejarah ke?
Shhhhhh....
(pertanyaan yang tak terjawab kerana dia tak baca-hihihi)

Laporan diperoleh semasa operasi dijalankan
di dua lokasi berbeza
1. beg galas hitam berisi pakaian
2. beg tangan ini
hihihihi lain yang dicari....lain yang dapat

4 comments:

kaktus said...

hahahaha
beg dah dituntut...kasut pulok tertinggal

Unknown said...

ok alossss laaaa

Anonymous said...

Saya datang setelah mama saya menyuruh saya membaca blog mamalong. hahahahah!
Adoi lawak lawak. Bahahha.
yer. bear tu ada sentimental value sikit. member bagi. Hoho
-budak ayu-

Unknown said...

ohhhhh....andakah si ayu itu?hihihi doh agok...mesti ada sentimental value