Saturday, September 26, 2009

Sesekali ku rasa teringin

Entah mengapa beberapa hari ini aku amat sedih,amat kecewa

Tetapi jika difikirkan aku telah biasa sebenarnya

walaupun begitu hatiku terusik juga

Atau mungkin hormon aku tidak stabil



Aku teringatkan sebuah lagu yang dinyanyikan oleh Shima

maka aku cuba menukarnya dengan leraian mutiara


Shima-Teringin

Sesekali ku rasa teringin

memiliki impian sendiri

dan kau lewati hatiku yang kepingin

dengarlah keluh resah

Semenjakku di sampingmu


Tiap kali ku rasa teringin

memiliki citaku sendiri

Makin deras degup jantung ini

tapi tinggal mimpi

Ku kecewa sendiri...


Sesungguhnya tewas menghadapi

Malahku akui kecewa menghantui

Paling tidak berilah peluang

Aku buat keputusan


Adakala ku rasa teringin

memiliki impian sendiri

Tapi bilakah semua ini

Akan jadi pasti bukan lagi mimpi

Kasihani diriku...


Ku wanita dengan air mata

Bukan untuk meminta simpati

Sekadar melepaskan

Rasa hati....


Ku mengharapkan...

Jendela hati...

Terbuka jua

Oh.. oh.. oh..

5 comments:

Anonymous said...

Comey nya wallpaper baru...colournya cun...cayalah



Kaktus pink

kasihredha said...

jangan le sedey2..
Masalah hormon boleh jumpa Dr Aziah..
kalau hormon tiap bulan tu semua org pompuan pun sama..kita serupa..hiii

Unknown said...

tk,hehehe

chalk is talking said...

saya xserupa hormon..extreme lagi..hahaha..buat mawar senja..jgn sedey2..huhuhu

mawar.. said...

itu tandanya anda belum cukup matang.hehehe